theolddannyeriksson

meeeen!

Publicerad 2010-04-06 22:47:03 i Allmänt

Var ute en stund i björnlunda med angiie, då träffa vi jacob-krull men krullet var dock borta, sen följde vi efter björnlundaboysen sen gick vi hem, angiie mådde dåligt och åkte hem och jag blev ensam kvar här hemma.. försökte vara social med hopp men de är inte så lätt när han inte är social tillbaka. imorgon blir de bio, det som är säkert är att jag och hopp åker iallafall, J börjar är sjuk och angiie är också sjuk typ. har ringt typ alla och frågat om dom ville följa med men ingen har tid!! aja de blir väl som de blir, och som vanligt är de jag som ska planera allt med bussar och tåg och biotider och allt! us de är jobbigt ibland!

men nu ska jag sova, ensam.. tycker inte om att sova själv..

aja godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela