theolddannyeriksson

Lugn dag idag också!

Publicerad 2010-04-20 22:08:37 i Allmänt

Skönt att veckan har börjat bra, idag så hade vi idrottsprov och det gick ju som det gick efter de så sprang jag och angelica till läraren och stressa om att få jobba in sen sprang vi till datasalen, efter 40 minuter kommer rikard och sa att vi hade slutat för länge sen , fick då egentligen sluta efter idrotten.. aja vi hade kul i datasalen tillsammans med Lillan och Anna och såklart våran lilla bildlärare, sen så jag gick jag och angiie hem till mig och sen var det bara vidare ut mot stallet, en riktigt skön och solig dag och min ponnie var bäst idag!
Sen hem duscha och sedan till järna, vi har spelat the sims 3 för det mesta och nu ska vi kolla på film innan vi ska sova, ja vad kallas denna dag?? SUPER SKÖÖN! Precis.

hehe inge smink och sånnt här hemma hos älsklingen men det blir en mysdag i morgon, det kan vara skönt det också.

nej nu står han och trampar här bredvid mig så ska kolla film nu, puss!



me like fula bilder som man gör fula miner på! hehe eller inte.
nejmen dagens klädsel iaf! (a) <3
vet inte om man ser att jag har färgat håret menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela