theolddannyeriksson

Lite Shopping

Publicerad 2010-04-08 16:30:34 i Allmänt

Igår så var vi ju på bio och kolla på "Shutter Island" som sagt, men angiie åkte hem innan bion börja för hon mådde dåligt så det var bara jag och älsklingen , men de va mysigt det också. Filmen var verkligen se värd. vi köpte BLOCKBUSTER! en stor popcorn,en står chips och två stora läsk, MUMSIGT!
Idag så vaknade man upp och morgonen började som depp, hah grät för ingenting, men sen så åkte jag med gullungarna Lykke och Ida till Södertälje, jag köpte en till present till min bästaste hopp och hårsnoddar till mig, och dom köpte varsin tröja, sen gick dom och åt på Kolgrillen och jag åkte och lämna mitt busskort i järna, blev bjuden på mat så jag stannar här tills lykke börjar bli färdig där hemma i stallet. Hoppas jag får sova hon Pykkis för min Far bara!


sevärd film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela