theolddannyeriksson

Jag är redo!

Publicerad 2010-04-22 06:57:37 i Allmänt

Plattången står och värmer, frukosten har precis ätit klarts och väskan står bara och väntar till den får komma ut i det hemska vädret!
Japp som jag har sagt hundra gånger om så blir det ju till Riga idag med mamma,lykke och akka!
Och jag som alltid brukar vara stressad och behöva packlista och hela bunten är nog den lugnaste idag.
Men ett tips skriv packlista då kan man försäkra sig att man inte glömt nått, och det är vad jag nog kommer att göra eftersom att denna gången blev det ingen lista. aja ska platta håret nu, sedan dra mig ner mot bussen och i skolan blir det NP ...

Ha det bra den här helgen nu! för det hoppas jag att jag kommer att ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela