theolddannyeriksson

Hemsk dag!

Publicerad 2010-04-26 19:45:25 i Allmänt

Dagen började bra, men slutade dåligt!
Jag klara och Angiie gick ner till nellies (felstavat) och åt Kyckling med Curry macka, ricktigt gott, sen gick angelica och köpte godis och bullar.
När vi kom tillbaka till skolan var det lektion och sen på rasten gick vi och satte oss med alla andra ute i solen på gräset och då gör en i min klass illa sig och tillslut var vi tvungna att ring ambulans!!!! jag och angelica grät, hehe jag vet inte varför jag grät men det såg lite hemskt ut när han bara låg där på backen och hade ont.
Aja sen efter skolan åkte jag tåg till älsklingen och vi har sovit hela dagen , mycket skönt, vi ska snart hem till mig och sova där, bra men dålig dag!

vi höres <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela