theolddannyeriksson

Grattis Älskling!

Publicerad 2010-04-15 14:39:54 i Allmänt

Jappjapp sitter i skolan i datasalen, skolan har varit helt okej, det började med en mysig HK tillsammans med Filippa vi gjorde kycklingsoppa och bröööd, mums!
hela dagen har väl gått ut på att vara snäll mot rikard annars går inte jocke med mig på balen.. hm ja en så länge går de ju bra!
idag är de hopps födelsedag så efter att jag varit i stallet så blir det att fira honom hemma hos mig, så får han sina presenter med en riktigt god middag! jag gillar´t!!


men vi höres puss !

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-04-15 15:01:11

Hej! jag är en kille på snart 17 år, Jag skriver om mode m.m. kolla gärna in min blogg och berätta vad du tycker om min stil ? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela