theolddannyeriksson

16 april

Publicerad 2010-04-16 16:19:21 i Allmänt

Ja det är den 16 april dagen har sugit som f*n! jag försov mig och vi hade NP i matte, och det snöade i morse :O
men ja annars helt okej faktiskt, hade idrott, jag och jocke dansade snyggast ever.. host.. eller inte kanske.
hoppsi blev hel nöjd över platttången och foppis tofflorna han fick igår, ett stor plus!
Nu ligger han bara och sover, inge kul alls, i morgon blir det att åka till hans mormor och morfar för hans morfar ska hjälpa mig att fixa om hela datan och ta bort allt virus!! osso ska jag rida också :)

dagens klädsel:


Kommentarer

Postat av: Article Writing

Publicerad 2011-01-20 14:21:36

Great site! Thanks for letting me look around. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela