theolddannyeriksson

TV/FILM kurs 1

Publicerad 2010-10-12 12:29:42 i Allmänt

Nu är jag i skolan och har varit i grupp med mathilda och Iesha, vi
fick spela in och lossads som att videokameran vi hade var en
spegel och att vi skulle på fest, och det första jag gör är att säga helt fel saker
så vi får börja om på en ny inspelning, haha vi sätt där och prata som
små fjortisar och lossades att vi sminka oss. Kul hade vi iallafall och
det är väl det som räknas :) nu har jag jätte lång rast och kommer
nog sitta vid datan hela den tiden, efter skolan blir det ut till stallet
och sen senare ikväll ska jag sova hos älsklingen, bra dag!♥
Höres :)♥

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-11-30 09:47:55

Gillar om det du skrev! Kul att se lite schyssta saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela