theolddannyeriksson

Tankarna bara yr runt i huvudet!

Publicerad 2010-10-14 21:40:25 i Allmänt

Nu är jag hemma hos mamma, jag och
älsklingen somna till några timmar, bara
skönt att få vila lite, tror jag ska fortsätta
sova nu, eller måste hålla mig vaken tills repriset
på "Paradise Hotel" är , missade det för att vi inte
fick orning på tv:en .
Imorgon kommer angiie, får se om jag åker till byn
på kvällen eller om jag sover hos pappa och kommer
till byn på lördag förmiddag inte riktigt bestämmt mig.

Orkar inte skriva mer, det är lite jobbigt nu.
Så det här är det sista inlägget för idag . vi
höres i morgon. Sov gott! Godnatt!


20 underbaraste månaderna med älsklingen!
I ♥ U

Kommentarer

Postat av: älsklingen

Publicerad 2010-10-14 21:52:22

vi är bäst älskling <3 jag älskar dej <3<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela