theolddannyeriksson

sliten efter en bra kväll igår.

Publicerad 2010-10-09 12:00:22 i Allmänt

sanning eller konka, cola, skit snack, chips och dipp..
ja kvällen var helt enkelt bra.
På natten "råka" jag putta till Desiré och lillan ramla
samtidigt ner på golvet och rev upp låret på en rostig
skruv, men det gick bra, lite blod i sängen gör ju inget.
Tror jag ska till stallet och rida en sväng sen får
vi se vad för kul som händer ikväll.
Nu ska jag hjälpa till och städa och klä på mig
lite kläder, som synd var så orka ingen gå ner
och hämta kameran igår så inte alls mycke bilder
blev det. Men en massa minnen.
Nej vi höres :) puss♥

Kommentarer

Postat av: Raymondlouise

Publicerad 2011-09-13 11:31:08

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela