theolddannyeriksson

sitter i skolan och har lång rast!

Publicerad 2010-10-18 11:42:33 i Allmänt

Har varit ute och filmat lite eftersom att jag har
film/tv kurs nu. Vi skulle få skolan att va så
negativ och dålig som möjligt, vår skola
blev en knarkskola och filmade en snubbe som
hade slagit i huvudet. Vi lodsades även att receptionen
var ett ställe där alla gangster ledare hängde . haha så
påhittiga var vi.
Idag så sover hopp hos mig och vi övernattar hos mamma
eftersom att jag har sovmorgon i morgon och börjar klockan halv 11.
Såå skönt. Annars händer det inte så mycket.
Nej ska fortsätta underhålla mig med facebook spel och
min kära vän rut som sitter bredvid mig.
Vi höres :)♥

Kommentarer

Postat av: Kaitiril

Publicerad 2011-05-18 13:59:43

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela