theolddannyeriksson

lunch rast!

Publicerad 2010-10-25 12:02:38 i Allmänt

Sitter och ennu en gång och lyssnar på
bra musik, skriver här och håller samtidigt
koll på facebook, längtar till helgen, det kommer
bli så kul att va med bästevään och sedan sover hon hos
mig en eller två nätter! Och så måste hon färga
håret på mig, ser för j*vlig ut.. har sagt i en månad nu
att jag måste färga men det blir aldrig av, hoppas
på att åka och shoppa lite med mamma också.
På onsdag blir det fika med Karro och Lillan på Nancy´s!
Annars lite plugg , kanske någon kär vän som vill ses annars
så blir det att vara med älsklingen, det blir en lugn vecka, hoppas
på att jag inte missat allt för mycke i skolan bara..
Det visar sig :) vi höres♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela