theolddannyeriksson

Livet består av ögonblick.

Publicerad 2010-10-27 22:27:41 i Allmänt

Naglarna är inte färdig målade men
tänderna är borstade! Ska bara få
bort hela min "garderob" från min säng och
sedan lägga mig där och drunkna i mina jobbiga
tankar.
När jag väl skulle öppna den förbaskade chips påsen
så var det ju typ barnlås på ! var tvungen att ta
i för kung och fosterland för att få upp den!

Min pojkvän är tråkig, inte alls social och spelar
konstant! kul kille,kul kille!

Imorgon är det mjukisbyxor som gäller!
Börjar halv 9 så måste upp runt klockan 6-6.30...
Jobbigt.. Ska pröva min nya ögonbrynspenna då också
så det är ju nått posetivt!

Mina tänder gör typ ont??! måste vara chipsen! hel konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela