theolddannyeriksson

kläderkläderkläder

Publicerad 2010-10-06 14:59:29 i Allmänt

Projektet vi håller på med i skolan handlar
för min del om kläder , eko kläder och
massa andra saker, det kommer
komma upp en länk i morgon eller
på fredag då du kan svara på frågor om
kläder som hjälper mig med mitt skolarbete
så det skulle vara snällt om just du gjorde de
när länken kommer upp.
Fick precis påminnelse om att jag
ska gå övertid i dag... till halv 4 för
att jag går matte a/b kursen.. as tråkigt.
Efter skolan ska jag och älsklingen hem
till mig och hämta saker och sen hem till
honom och där spenderar jag min natt.
Vi höres senare :)♥

Kommentarer

Postat av: Lucas

Publicerad 2010-10-06 15:23:10

Hejsan, vad göres? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela