theolddannyeriksson

jag är så oteknisk som det bara går!

Publicerad 2010-10-26 17:05:02 i Allmänt

börjar snart skrika och gråta, jag fattar
ingenting av våran matteläxa som vi
ska göra i pogrammet excel, tog
hjälp av youtube men där pratar dom
bara engelska och då fattar jag ennu mindre!
Ska ringa rut och kolla om hon kan försklara annars
får jag slita arslet av mig i morgon och göra 1000 tal!
Det kommer säkert vara jätte lätt bara någon kan
gå igenom hur det funkar.

Mamma står och gör mat och min bror har fått jobb!
det är ju typ dom ända posetiva sakerna idag..
Ska baka kladdkaka och fira lite och det blir nog
att jag sover hemma hos älsklingen inatt. men vi
får se. vi höres ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela