theolddannyeriksson

hostar snart sönder mina lungor..

Publicerad 2010-10-21 22:19:08 i Allmänt

Hostar mer än någonsin just nu.. lite små
jobbigt faktiskt, och varje gång jag hostar så
måste jag spotta , eftersom att jag fått slemlösande
medel måste all slem ut när jag hostar, äckligt men
sant.. och väldigt jobbigt, har skavsår runt näsan efter
allt snytande och ska väl snart ta den sista medicinen
och sedan försöka sova, vi höres imorgon, och
då kommer älsklingen hit igen och hälsar på.
Han åkte precis med tåget , eftersom att han har
skola och jag är jätte sjuk så var det bäst att inte
sova över hos varandra.
Nej som sagt ska sova nu och hoppas på
en till natt med en massa underbar sömn.
sov sött :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela