theolddannyeriksson

hemma från en vild kväll hos en kär vän!

Publicerad 2010-10-02 00:16:33 i Allmänt

Det började med att jag lillan och sassa satt hemma hos lillan
och kollade på idol och det slutade med att
hennes bror stod och dansa coolt, min bror var dragen och
andreas fira sin 18års dag med tumba människor.
Dom dansade och jag var törstig (hatar hennes vatten)
Så nu sitter jag hemma i brors rum med hans data och
fryser , huvudet bara dunkar och snart blir det sängdags!
Men trevligt var det. Imorgon blir det nog att försöka få lite sovmorgon
och sedan in till lilla byn och vidare på moppe mot stallet.
På kvällen sen kommer angiie och vi får se vad som händer
ingenting planerat. Bilder kommer snart :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela