theolddannyeriksson

Hemma efter en dag på akuten..

Publicerad 2010-10-20 18:59:24 i Allmänt

Kunde inte sova på hela natten efter som
att jag inte kunde andas, försökte
ta mig till skolan , men kände när jag kom
fram till södertälje att jag skulle rammla ihop så
mormor ovh morfar kom och hämtade mig, vi åkte direkt
till akuten , från klockan 10 till klockan 6 har jag
väntat på att dom ska komma på vad det är för fel
på mig, men dom kom fram till att det var luftrörs inflamation.
Efter all blodprovstagning, stora nålar i armen, röntgen med
konstigt medel i kroppen och en spruta i magen så fick jag
gå därifrån och åkte direkt till apoteket och köpte medicinen
läkaren skrev ut.

Tack mormor för all hjälp och att du stått ut att sitta på
dom obekväma stolarna i så många timmar!♥

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-10-20 19:18:54

Fin blogg! :)

Postat av: älskling

Publicerad 2010-10-20 21:42:20

stackars älskling :( <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela