theolddannyeriksson

Hej efter en lång dag på stan !

Publicerad 2010-10-27 19:17:09 i Allmänt

Varit i skolan och efter det
så tåg jag tåget direkt mot Södertälje.
Där träffa jag Sassa och Karro kom och mötte
upp mig, vi träffa också andra trevliga personer
och mindre trevliga personer, satte oss ner ett tag
och väntade på att Lillan skulle komma med tåget.
När hon väl kom så gick vi mot Nancy´s och åt.
Allt var så enkelt, vi alla tre tog "Färsk Pasta med Kyckling och Curry"
och såklart en Cola på det. 3 proppmätta brudar drog
sig vidare mot affärerna , vi skulle "bara" köpa smink till
Karro.
Tror att Lillan gjorde av med minst 1500 kr Karro också rätt
mycke (hon köpte en bra och dyr foundation) och jag kom
hem med små saker men endå så bra, känner mig stolt
att jag inte tog på alla pengar, men 200kr rök iallafall från
kortet.
Nu ska jag börja med min Matteläxa som jag skrek över igår men
som jag nu börjar fatta har typ bara 50 frågor kvar..
Ingen Kamera var med idag men tog kort på det jag köpte iallafall :)




tröst äta lite nu när jag ska plugga (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela