theolddannyeriksson

Hej bloggen!

Publicerad 2010-10-17 14:24:21 i Allmänt

Igår blev det knappt några inlägg alls, men
det jag gjorde var att fika lite hos angiie, sedan åt
vi pizza som hennes pappa bjöd på och efter det så drog
vi ut och träffa Hjalte och några till, sen gick vi
hem till en snubbe och typ var där hela tiden kom hem runt klockab 11
så det blev en lugn kväll, skit kallt att åka moppe bara -.-
Idag kommer min hoppsi vid klockan 4 så då åker vi hem till mig
och äter och packar lite sedan hem till han och sover.
Och sen måste jag ju också säga hejdå till min
bästaste angiie som åker hem
till sin mor idag.. tråkigt men vi kommer ses på höstlovet :)
Nu ska jag checka feejan och sedan umgås, vi höres och då
kommer lite bilder också :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela