theolddannyeriksson

ett sjukt godmorgon kommer lastat!

Publicerad 2010-10-19 08:49:18 i Allmänt

Ja det är morgon, och precis när jag vakna kände jag mig frisk , jag
sattte mig upp i sängen, näsan börja rinna och hostan kröp sig
fram.. jag vill ju till skolan. var osäker på om jag skulle sjukänmäla
mig eller inte.. men om jag blir sämre så blir det inte
bra, för vi har någon speciell dag på torsdag och allt
till på torsdag ska bli klart i morgon, alltså blir det skola för mig
i morgon! Jag får vila och bli frisk i helgen :)
Hopp skulle väckt mig precis innan klockan 8 så jag kunde
gå och anmäla att jag var sjuk men icke.. vaknade nu istället.
Aja ska parkera mig i sängen igen.. godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela