theolddannyeriksson

det finns så mycke jag vill göra just nu..

Publicerad 2010-10-19 12:16:52 i Allmänt

saknar allt för många människor, vill träffa
alla snartsnartsnart!

♥Lykke, ja det var allt för länge sen, sugen på att
ha en tjejkväll, kanske lite hästsnack tillsammans
med ida också.


♥syster, känns som en evighet sen vi träffades sist!


♥Sassa, inte så jätte längesen men saknar dig endå gumman!


Elin, det var senast i somras och nu är det snart vinter..
måste ta en fika någon dag eller ha en sån där kväll i
erat lilla loft med en massa bra tjejer!

sötnosen sassa fick vara med på bild, enda bilden jag
hittade som jag redan lagt upp på bloggen där elin
var med.



klass 9d..♥
åå vad jag saknar !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela