theolddannyeriksson

det blir nog skola i morgon!

Publicerad 2010-10-24 20:16:32 i Allmänt

Ja jag gick till banken och hem igen och det
gick bra, det var bara när jag kom in genom
dörren hemma som det var lite jobbigt men var
inte tvungen att ta någon medicin.
Det är ju toppen , då kanske jag inte får allt för
dåliga betyg i film/tv och kommer ikapp med
lite arbeten!
Nu ska jag väl ta fram kläder tills i morgon och
sedan lägga mig i sängen och kanske lyssna på lite skön
musik jag har på mobil.
Vi höres i morgon! sov sött♥

Kommentarer

Postat av: Desiré

Publicerad 2010-10-24 21:17:45

Hoppashoppashoppas! <3

Postat av: Abdullahilejla

Publicerad 2011-06-22 14:46:31

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela